Ofertele noastre pentru sesiunea 2024
a programului Casa Verde
Pentru informații despre sesiunea 2023, în desfășurare, click aici.
Începe pregătirea dosarului pentru că
înscrierile încep în curând!
Documente necesare pentru aplicare:
- Carte de Identitate a beneficiarului
- Certificat Fiscal ANAF (fără datorii)
- Certificat Fiscal de la Administrația Locală (fără datorii)
- Carte Funciară a locuinței
- Carte Funciară Colectivă, dacă este cazul
Calendarul pentru înscrieri pe regiuni, asa cum este afișat pe siteul AFM:
27 septembrie: Regiunea Nord-Vest
Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare, Maramureş
30 septembrie: Regiunea Centru
Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu
1 octombrie: Regiunea Nord-Est
Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava, Vaslui
2 octombrie: Regiunea Sud-Est
Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tulcea și Vrancea
3 octombrie: Regiunea Sud-Muntenia
Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova, Teleorman
4 octombrie: Regiunea București-Ilfov
București și județul Ilfov
7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia
Dolj, Gorj, Olt, Mehedinţi, Vâlcea
8 octombrie: Regiunea Vest
Arad, Caraş-Severin, Hunedoara, Timiş
9 octombrie: Unități de cult
Aspecte Importante:
- La adresa unde se va instala sistemul fotovoltaic nu trebuie să fie înregistrat sediul social sau punct de lucru al unei societăți. În caz contrar, se recomandă radierea sau mutarea acestuia din timp,
- Beneficiarul trebuie să aibă în actul de identitate adresa locului unde se va face instalarea,
- Din cartea funciară trebuie să reiasă dreptul de proprietate asupra locuinței și existența a maximum două unități individuale,
- Beneficiarul dosarului trebuie să fie titularul contractului cu furnizorul de energie electrică, pentru a evita potențiale probleme, în procesul de obținere a certificatului de racordare ca și prosumator
Pentru a descarca noul ghid de finanțare, click pe butonul de mai jos.
Îți prezentăm pașii următori în derularea
proiectului Casa Verde:
Te înscrii pe site completând formularul cu informațiile solicitate.
Te contactăm și îți creăm un proiect în aplicația noastră pentru a te ține la curent cu noutățile.
Soliciți autorităților competente documentele cerute de AFM pentru înscrierea în programul Casa Verde.
Primești notificare de la noi cu detalii despre Casa Verde și un link către un formular unde vei încărca documentele obținute.
Echipa noastră verifică documentele încărcate, le ajustează (dimensiune și format), le organizează și le redenumește, după care ți le trimitem înapoi.
Dacă identificăm neconcordanțe în documente, te notificăm rapid pentru a putea corecta situația înainte de depunere.
Urmărești toate notificările și intrucțiunile de la noi ce îți vor ușura depunerea și câștigarea subvenției.
În ziua și ora alocată pentru regiunea ta, te autentifici în contul AFM și încarci documentele conform procedurii de aplicare